Hille

Alla inlägg under januari 2011

Av Hille Gotthard - 31 januari 2011 16:10

HEJ  idag har det varit skola för min del blää aja men måste gå men det var kul vi såg film halva dagen grottbjörnens folk hette den den var helt ok men det var lite små äcklig ibland och sen så har jag blivit retad vad killarna i min klass men aja jag retas tillbaka. Det är en av mina hobbisar att reat folk men jag skojar mest när jag retas det roligaste är att retsa killar för dom får damp och min brorsa är jätte rolig han får mega damp hehe men kompisar är också roliga att reta. Aja vi fick äta mumsigt när vi såg på film vi fick med oss bullar och popcorn men min stackars kompis fick soppa upp alla popcorn som hade hamnat på golvet sorry för att jag inte hjälpte till    gör ett inlägg senare HEJDÅÅ puss och kram   

Av Hille Gotthard - 30 januari 2011 20:33

tja ja nu är solsidan slut hehehe. aa jag och mila vi gjorde choklad bollar det var jätte mumsigt och dom ska vi har i morgon när vi ska se film och äta mumsit hehe jag ska ha med mig lite gifflar moms moms men min elaka brorsa och hans kommpis skulle fika och dom tog jätte många så nu är det typ bara fem sex kvar jag som tänkte bjuda min kompiar    men aja gjort är gjort jag kommer ändå aldrig få tillbaka dem eller ne skoja hehe men nu ska jag se på time out      

Av Hille Gotthard - 30 januari 2011 20:15

Hej hej kollar på solsidan woho hehehe det är as bra asså solsidan heheh ok jag kommer nog gör ett till inlägg sen efter solsidan 



  en liten bild sådär 

Av Hille Gotthard - 30 januari 2011 16:45

Tja tja är med en kompis som heter emilia men kallas mila aa idag var jag på fotboll  det var inte så många där och tränan blev lite sur på oss för vi var ganska tysta jag vet inet vrf jag var tyst det var typ för alla andra också var det hehe aja jag oh mila har varit och sålt tullpaner till vår klasskassa och sen så har vi irriterat en kille på fb det var kul hehe och nu ska vi baka någontig






Hejdåå //Hille   

Av Hille Gotthard - 30 januari 2011 10:53

Tjenare jag vakna 10.30 hihi gick och la mig typ 1.00 hehe aja jag gjorde det var för min bror Richard som är 13 hade en kompis har som heter lukas och dom skulle kolla datorn som är där jag sover och sen så blev jag nyfiken och vi såg film också men jag hade redan sett det typ 3 gånger så jag gick och satt mig med dator hehe aja. Idag är det fotboll jaaaaaaa hoppas vi inte gör något dunder jobbigt hehe men men det är kul jag ska nog klä på mig nu hehhe 



Hejdåå Hille

Av Hille Gotthard - 29 januari 2011 23:18

SÖTAST I VÄRDEN 

1. EMILIA 

Av Hille Gotthard - 29 januari 2011 20:19

hahah så gullig bebis hehe                                       


                                                                                                                          veckans vido klipp   



Av Hille Gotthard - 29 januari 2011 20:09

Hej nu är jag är jag hemma från vicky vi var i stan och såg på bio och shoppa men det blev inte så mycket shopping men jag köpte en jätte fin rosest på hm och the little fockers var as bra och jätte rolig så den tycker jag att man ska se väldig bra iaf jaaa jag och vicky hade jätte kul iaf särskilt när vi åkte tåget hem hahaha vi var jätte muppiga oki 




HEJDÅÅ Hille puss o kram   

Ovido - Quiz & Flashcards