Hille

Alla inlägg under april 2011

Av Hille Gotthard - 30 april 2011 13:29

Nu på morgonen hare jag spelat mach mot vaxsholm vi vann och det gick jätte bra. Släppte bara in ett mål på slutet. Sen igår var jag på tjej middag det var as kul alla var typ jätte spidade hela tiden. Förlåt Matilde om vi var för stökiga :/. Ja idag är det ju maj brasa ska gå med richard ditt för mamma vill inte gå där vi vill gå. Hon ska gå i "stan". Brukar alltid vara mycket kompisar där så det ska nog gå bra. Har kommer en bild på min fotbollls look lite trött   ha det bra :D

Av Hille Gotthard - 29 april 2011 14:26

I kväll är det tjej middag oss Matilde. Det ska bli jätte kul det börjar 18.30 Ja i skola idag hände det inte så mycket vanlig dag. Nu kommer ju helgen det är skönt. Ja vad ska man skriva. Ja juste i går gick vi till mysingen det var jätte mysigt åt pizza. Hejdå hade inte så mycket att berätta pööösss

Av Hille Gotthard - 28 april 2011 15:41

Idag fyllde jag år. Jag fick höra folk sjunga för mig tre gånger två i skolan och en hemma. Usch vad det är pinsamt haha men man får göra det bästa av det som jag sätta en påse på huvedet haha skum man e. Ja när mamma kommer och Richard ska vi gå på någon italensk resturang i rudboda aja har inte varit där men mamma sa att det var gott där. Jaa ska visa vad jag fick i morse :D   två lady gaga tröjer :D   en michel jacksson tröja:D Ett par fina flipfloppar med lite klak :D Två nattlinen :D

  Och en Iphone som jag inte har fåtten för mamma har typ inte hunit att köpa en men men kommer få den        

sen av richard fick jag att jag fick gå på bio med honom (han hade inte köpt nåt därför) och jag fick välja film inte han mohaha nu ska vi vara dumma men pöss på er :D

Av Hille Gotthard - 27 april 2011 21:00

                   

  NU FÅR DET SMAKA MED LITE BILDER

Av Hille Gotthard - 27 april 2011 18:49

Tjeare tjenare idag har jag varit med lydia och karro vi hade jätte kul men vi var ut mest. Det är så skönt att man kan vara ute ganska länge nu för det blir inte mörkt så fort och sen så är det ganska svalt. Ja nu ska jag försöka göra so vi har prov i morgon på ryssland har lite panik. Ja imorgon fyller jag. Undra vad dom har köpt? Hihi hejdå måste plugga :(

Av Hille Gotthard - 26 april 2011 21:18

Nu är den beställd jippie kommer om 12 dagar det blir en sen födelsedags present. Det blev den blå som finns där nere tycker den är fin. Ja nu ska jag snat gå och lagga mig. Det var rätt så kul i skolan idag det var kul att träffa all kompisar som man inte har träfffat på ett tag. Sen så var det fotboll nu på kvällen det var gris tränning som min trännare sa haha. Ja vad mer jo jagf var med lydia efter skolan vi hade jätte roligt men det blev lite stessit för mig fick dra på mig klädderna och äta något och springa i väg. Ja nu är jag trött och ska nog gå och lagga mig snart :D godnatt alla grisar 

Av Hille Gotthard - 25 april 2011 16:41

         

  MIss u Thailand :(

Av Hille Gotthard - 25 april 2011 16:15

Ja nu har jag övertalat mamma att få en onePiece men jag vet inte vilken jag ska ta har kommer dom två jag väljer mellan   ja dom nu får ni gärna hjälpa mig tack på för hand


Ovido - Quiz & Flashcards