Hille

Alla inlägg under juli 2011

Av Hille Gotthard - 30 juli 2011 11:58

Ja jah heter hillevi som ni kanske vet kallas oftas för hille. Jag är tolv och gillar att vara helt galen och iriteara folk är också kul. På fritiden så får jag på fotboll och teater. I fotbollen är jag nästa alltid målvakt inte så smidig på plan. Vad brukar man mer säga. Ja herrå kommer ett annat inlägg snart

Av Hille Gotthard - 29 juli 2011 18:40

Hej idag var jag och lydia det första som händer när vi kommer i är såklart att jag rammlar i MED klädderna på så jävla typiskt mig. Fick värsta kött såret på ringfinget som nu är skit svullet. Men efter det hade vi roligt lydias stora syster liv kom också. Hon tog lite foton på oss kommer där nere. Men nu har jag presic ätit lite pankakor!!! nu kommer bilder   nästan i vattnet     i vattnet  LYdia hamna inte i vattnet

   Jag står på vattnet yay   WIIII'

Av Hille Gotthard - 29 juli 2011 12:27

Dag 01: En presetation!

Dag 02: MIna syskon!

Dag 03: Mina föräldrar!

Dag 04: MIna vänner!

Dag 05:Vad är kärlek!

Dag 06:Dåtiden!

Dag 07:Framtid!

Dag 08: Ett ögonblick som jag vill minnas för evigt

Dag 09: Min tro och livsfilosofi

Dag 10: Det har hade jag med mig idag

Dag 11: Min personlighet

Dag 12: I min handväska

Dag 13: Den har veckan

Dag 14: Våra resor 

Dag 15: Mina drömmar och önskningar

Dag 16: En vanlig dag hemma oss mig

Dag 17: Mitt favorit minne

Dag 18: MIn favorit födelsedag

Dag 19: Detta ångrar jag

Dag 20: Den har månaden

Dag 21: Det har är jag bra på 

Dag 22: Det har är jag mindre bra på

Dag 23: Det har gör mig glad

Dag 24: Det har gör mig ledsen

Dag 25: Hemma hos mig

Dag 26: Mina rädslor

Dag 27: Mina favorit saker 

Dag 28: Det har saknar jag

Dag 29: Saker jag är tacksam över 

Dag 30: Saker jag vill göra innan jga dör


Det har var jobbigt haha men aja

Av Hille Gotthard - 29 juli 2011 11:32

Hej har precis ätir lite frukost. Igår sovde jag över oss lydia det var jätte kul. Och i går var jag och shoppa med mamma också fick kommer bild på det jag köpte snart. Idag vet jag intge vad jag ska gör lydia frågade om vi skulle till kottlasjön men sen höde jag inge mer om det. Så kanske ska gå till kottla :D   mjukis byxsor från intersport   fint  linne från hm   smink från åhlens   ansiksttvål   ansiksmask köpte två anväde den första igår hehe       klänning hm

Av Hille Gotthard - 27 juli 2011 11:12

Hej idag ska jag inte göra något speciellt. Till kl 4 elr 5 då åker jag till stan med mamma innan det så vet jag inte vad jag ska göra. Ska typ se lite film läsa lite kanske vi  jag får se. Va precis ute på balongen och sola det var skönt. Nu har jag inte så mycket att skiva mer pöss herrå  

Av Hille Gotthard - 26 juli 2011 12:02

   onsala bryggan   Brorden försöker komma upp   NU är jag där nere   Mohaha ond        de är kallt     hjälp       cooligar   cool fisk         Fågel rosa     fågel   KOR!!     ben...  Me and jonatan :DMEE     MOln :D  Glass pytte litet som vatten  Kvälleern  LIllaa stugan :D

Ovido - Quiz & Flashcards