Hille

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Hille Gotthard - 27 januari 2011 20:29

HEHEH  ville skriva det så alla vet hehe det blev ett till inlägg idag antagligen kommer jag gör inlägg när jag har tråkit men jag kommer gör inlägg om jag inte har tråkit också kul aja 




hejdå godnatt och sov gott Hille

Av Hille Gotthard - 27 januari 2011 18:55

Hej jaa idag har jag varit på teater det var jätte kul och jaa jag har gjort illa mig varje dag i en vecka jag är så duktig. Aja bloggen är inte så jätte fin men jag ska fråga någon om hur man gör och så jag är lite ny på det har jaa så det kommer ficksas och jag kommer typ börja med VECKANS VIDO KLPPP hehhe så det är kul. Jag kommer nog inte blogga mer idag för jag har läxsor blää aja kanske ses igen men aja ( asså det där i början jag är ingen fjortis hehe men jag är otroligt flummig )





hejså ses karm Hille    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards