Hille

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Hille Gotthard - 29 januari 2011 23:18

SÖTAST I VÄRDEN 

1. EMILIA 

Av Hille Gotthard - 29 januari 2011 20:19

hahah så gullig bebis hehe                                       


                                                                                                                          veckans vido klipp   



Av Hille Gotthard - 29 januari 2011 20:09

Hej nu är jag är jag hemma från vicky vi var i stan och såg på bio och shoppa men det blev inte så mycket shopping men jag köpte en jätte fin rosest på hm och the little fockers var as bra och jätte rolig så den tycker jag att man ska se väldig bra iaf jaaa jag och vicky hade jätte kul iaf särskilt när vi åkte tåget hem hahaha vi var jätte muppiga oki 




HEJDÅÅ Hille puss o kram   

Av Hille Gotthard - 29 januari 2011 12:48

Tjenatjena vicky här!!

just nu är vi hos mig och kollar biotrailers eller ahh vi ska se på the little fockers!!! <33

här kommer en bra låt enligt miiig  

 


För att komma till min blogg tryck här: http://vicky99.devote.se/






Av Hille Gotthard - 29 januari 2011 00:09

jaa godnatt jag ska snart gå och lägga mig just nu lyssnar jag på kelly clarkson med my grown up christmas list as bra man kan inte bli trött på den hehehe allafall inte jag men den är as bra såå jag rekomenderat den hehe väldigt mycket jag vet att det är lite sent med jul låtar men jag brukar sjunga när kommer tomten mitt i sommarn när jag duchar hahah kanske lite för mycket info om mig men nu vet ni lite mer om hehehe jaa jag har ganska tråkit och idag har jag varit hos en felicia vi hade jätte kul vi hitta på en egen drink den var as god men felicia drak inte upp sin jaa sen så behövde jag gå hem och det där receptet fins på felicias blogg den finns där nere om ni vill prova aja nu ska jag sluta det blev ett långt inlägg hehhe 





hejdåå och sov gott Hille puss och kramiz  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards