Hille

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Hille Gotthard - 2 juli 2011 17:29

Hej har jag inte gjort varit i trägården ätit bär mums. Sen han jag kollat lite teve och dator. Men ganska tråkigt endå. Imorgon ska vi åka till ONSALA. Ska bli skit kul för två av mina kompisar kommer vara där Jonatan och Fanny <3 Båda kommer ifrån skåne och sen har richard sin kompis Jacob där det är jonatans storebror. Men det är inge vidar att åka ditt sitta i en bil i 4-5 timmar och svettas. Men aja har kommer lite bilder från när jag åt bär i trägården. Hade tråkig tog lite foton   KÖRSBÄR DOM VAR MUMISGA      HAHA vad duktig jag är    Smultron!!!!!!!  Jag tror det är en jordgubbe kom inte ihåg  Men den var god  Blåbär herrråååå

Av Hille Gotthard - 2 juli 2011 09:53

Heej igår var jag skit trött så jag orka inte blogga. Det blev bara vidieos på föriställningen. Och jag vet inte om man kan ladda upp från mobilen. Men aja det gick bra båda gångerna. Förutom att jag sa han istället för hon. Men jag blev så van vid det. Men good bye nu ska jag hitta på något att göra idag pöss  

Ovido - Quiz & Flashcards