Hille

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Hille Gotthard - 26 juli 2011 12:02

   onsala bryggan   Brorden försöker komma upp   NU är jag där nere   Mohaha ond        de är kallt     hjälp       cooligar   cool fisk         Fågel rosa     fågel   KOR!!     ben...  Me and jonatan :DMEE     MOln :D  Glass pytte litet som vatten  Kvälleern  LIllaa stugan :D

Av Hille Gotthard - 26 juli 2011 11:40

Hej kom precis hem från en cykeltur. Det var härligt det är inte kallt elr varmt ute sådär ljumet typ. Men nu har jag dushat det var också skönt. Och har sitter jag med ett glass vatten i handen. Igår var jag på bio med Lydia och emma vi såg baksmällan del 2. Den var jätte rolig. Själv tycker jag 2 är bäst hände mer i den fast typ samma sak. Idag ska ni få bildbomben som kanske någon har länktat efter kanske. Den kommer efter det har inlägget typ Herrå pöss ses  hihi

Ovido - Quiz & Flashcards