Hille

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Hille Gotthard - 2 april 2011 18:29

Just nu sitter jag och halv sover. Paja presic musen igen. Jopp har gjort lite läxsor sen så blev jag utmatad hehe typigst mig. ingen arning vad jag ska hitta på i kväll chilla ta det lungt och så typ. Ska typ snart gå och gör läxsor igen om jag orkar. Gick upp kl kvart över åtta i morse för jag skulle på mach. Suk* vad ska man hitta på nu då. Det känns inte som klan är snart sju typ fyra för mig lite efter men iaf nu orkar jag inte blogga mer men ha det gött så ses vi snart pöösss

Av Hille Gotthard - 2 april 2011 13:11

Spelade mach mot sumbyberg (stavning) nu på morgonen. Vi var bäst hehe. Sen så sovde mila över vi hade jätte kul. Nu är jag frål hungrig och så är maten inte klar när mab kommer hem snacka om diss. mycket info på en gång hehe men jag kan inte koncentrera mig för muin hunger men aja nu måste jag gå och ta ett äpple eller nåt pöss och hej. 

Ovido - Quiz & Flashcards