Hille

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Hille Gotthard - 24 april 2011 21:28

Hej kände för att blogga lite. Vi åkte inte och hämta datorn mamma glömmde bort och var för trött. Men i morgon ska vi hämta den.Jopp mer ja godnatt är lite trött ska snart gå och lagga mig tror jag pöss och kram

Av Hille Gotthard - 24 april 2011 16:51

Hej på er Nicole kom hem till mig och vi bakate bullar dom blev jätte goda. Vi ska hämta datorn i kväll typ eller lite senare. Ja vad har jag mer gjort anmält mig till ett läger som låter jätte roligt :D. Men nu måste jag gå pööss och kram <:

Av Hille Gotthard - 24 april 2011 10:50

Idag ska mamma hämta den nya datorn. Den vi har nu är seg som fan och trög och laggar hela tiden. Och den nya ska ha en webbkamra då kommer ni få massa ego bilder och sånt mer bilder till folket yay. Det är ju alltid bra. Sen så gick det inte att ladda upp bilder från facebook till datoren men det kanske går nu hoppas hoppas. Mer jag ska gör idag ja geeka den nya datorn. Så sa mamma att vi kanske skulle gå och hälsa på mormor. Det är alltid kul att hälsa på henne hon är dement så det är därför. Och sen har jag fått en ny header och det är Nicole som har gjort den fin va. Sen ska jag nog gör gör något med henne idag hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards