Hille

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Hille Gotthard - 25 april 2011 16:41

         

  MIss u Thailand :(

Av Hille Gotthard - 25 april 2011 16:15

Ja nu har jag övertalat mamma att få en onePiece men jag vet inte vilken jag ska ta har kommer dom två jag väljer mellan   ja dom nu får ni gärna hjälpa mig tack på för hand


Av Hille Gotthard - 25 april 2011 10:07

AHHHHHHHHHH fick inte en lung stund nu på morgonen för min jäkla bror måste tära mig hela tiden. Jobbiga lilla gris säger jag bara. Och han är äldre än mig pu nu är jag fått ut det. Hehe lite random så där. Ja idag ska jag fin slipa lite saker och hämta datorn det kommer nog bli bråk om den man aja jag brukar vinna mohaha. Mer ne jag vet inte vi får se någon kankske ringer eller nåt. JUst nu ta jag det lite lungt sitter med en för stor tröja. Ja nu ska jag försöka hitta på något i morgon får jag träffa min fin kompisar i skolan har träffat dom på två veckor. Ja hejdå pöss och kram 





APA richard

Ovido - Quiz & Flashcards