Hille

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Ska gör 30 dagar grej :D

Av Hille Gotthard - 29 juli 2011 12:27

Dag 01: En presetation!

Dag 02: MIna syskon!

Dag 03: Mina föräldrar!

Dag 04: MIna vänner!

Dag 05:Vad är kärlek!

Dag 06:Dåtiden!

Dag 07:Framtid!

Dag 08: Ett ögonblick som jag vill minnas för evigt

Dag 09: Min tro och livsfilosofi

Dag 10: Det har hade jag med mig idag

Dag 11: Min personlighet

Dag 12: I min handväska

Dag 13: Den har veckan

Dag 14: Våra resor 

Dag 15: Mina drömmar och önskningar

Dag 16: En vanlig dag hemma oss mig

Dag 17: Mitt favorit minne

Dag 18: MIn favorit födelsedag

Dag 19: Detta ångrar jag

Dag 20: Den har månaden

Dag 21: Det har är jag bra på 

Dag 22: Det har är jag mindre bra på

Dag 23: Det har gör mig glad

Dag 24: Det har gör mig ledsen

Dag 25: Hemma hos mig

Dag 26: Mina rädslor

Dag 27: Mina favorit saker 

Dag 28: Det har saknar jag

Dag 29: Saker jag är tacksam över 

Dag 30: Saker jag vill göra innan jga dör


Det har var jobbigt haha men aja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hille Gotthard - 16 augusti 2011 09:29


Hej förlåt för värdens dåligaste uppdaterande. Men jag börjar tröttna på att blogg kanska sluta förgått men jag kommer ha bloggen kvar om jag slutar om jag ville börja igen men jag kommer ta en  pause ett tag men pöss och herrå :D   ...

Av Hille Gotthard - 13 augusti 2011 09:49

Hej nu är jag hemma igen det var skit kul på zoo lägret längtar tillbaka  så himla kul. Fick lära mig så jäkla mycket. Fick några ny kompisar typ. Och nu kan jag typ hela parken zoo alla djur som finns där och så. Det roligate var om djuren var att k...

Av Hille Gotthard - 7 augusti 2011 19:06

Hej idag var jag, hedda och lovisa vid slussen. Först gick vi in på fröken söt och hedda köpte ett par uggel örhängen väldigt söta tycker jag. Sen gick vi till lite olika affärer. Sen gick vi bara rakt fram och svängde lite sen var vi helt vilse mitt...

Av Hille Gotthard - 7 augusti 2011 18:47

Dag tror inte på gud elr nåt sånt men jag är ju typ trotostantisk elr hur det satvas elr heter jag firar jul och påsk och sånt men jag tror inte på nåt. Min livsfilosofi har att man ska vara den man är inte hålla på att operara sig få stor läppar elr...

Av Hille Gotthard - 6 augusti 2011 15:47

Förlåt men dte har inlägget kommer vara lite hemskt typ men sant. Okej ett ögonblick jag ALDRIG  kommer glömma är när mamma sa till mig och richard att pappa var död. Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera om jag skulle gråta elr om jag skull...

Ovido - Quiz & Flashcards