Hille

Alla inlägg under juli 2011

Av Hille Gotthard - 26 juli 2011 11:40

Hej kom precis hem från en cykeltur. Det var härligt det är inte kallt elr varmt ute sådär ljumet typ. Men nu har jag dushat det var också skönt. Och har sitter jag med ett glass vatten i handen. Igår var jag på bio med Lydia och emma vi såg baksmällan del 2. Den var jätte rolig. Själv tycker jag 2 är bäst hände mer i den fast typ samma sak. Idag ska ni få bildbomben som kanske någon har länktat efter kanske. Den kommer efter det har inlägget typ Herrå pöss ses  hihi

Av Hille Gotthard - 23 juli 2011 20:29

Äntligen hemma har länkat hem som en galning. I en vecka ska jag bara hänga med kompisar ta det lungt. Haft det jätte bra i falkenberg och skåne. Kom hem till en fest med mammas kompisar inte jätte kul.  Var inte riktigt det jag hoppades om man säger så jag ville helst ha en lung kväll men nu går det inte att prata med mamma nu... Men aja nu sitter jag och smakar på rosade majs och toblerone. Sett nog på en dvd snart eller nåt för att komma bort lite hej då kan inte ladda upp bilder dom har min telefon och lyssar på spotifly på jag laddar upp alla bilder imorgon :D Men ni kan få en ego bild  


Av Hille Gotthard - 18 juli 2011 23:40

Hej imorgon åker man till Falkenberg med tåg kommer bli tråkig sitta dör två timmar och uggla hålla på med mobben kommer blogga på tåget snälla rar tåg va inte försenad och krongla inte. Vill inte stå och åka i 4 timmar...... Länktar hem som sjutton orkar inte vara på resande fot hela tiden. Men det är sommarlov jag får njuta så länge det varar kommer hem på fredag ohhhh vad det ska bli skönt bara vara med alla kompisar men puss på er lite sent inlägg men jag fick tid nu

Av Hille Gotthard - 17 juli 2011 14:18

Hej nu sitter vi i bilden on the way till skåne. Ska lämna richard hos jakob. Sen åker jag och mamma till men gudfar stig och hans söta hund shiva vet inte hur det stavas. Jag var hund vakt till henne när hon var en liten valp otroig gullig var hon. Åt upp allt typ. Nu är hon nåra år älder. Två år sen var det och då var hon 13 månader. Nu är vi i hamlstad det är en eller två timmar kvar inte så farligt :D Men nu ska jag sluta puss ha det bra   

Av Hille Gotthard - 16 juli 2011 14:47

Hej idag håller alla på att backa och städa. Min kusin Kalle kommer runt tre och hans flickvän och hennes mamma. Var länge sen jag träffa honom. Men aja idag har jag klippt mig själ tyckte jag att den blev lite kort men det får jag leva med dom klippte 5 cm och allt var slitet så det var ju bra. Nu kollar jag och Fanny på tv ja har inte så mycket mer att skiva puss herrå

Av Hille Gotthard - 13 juli 2011 13:08

Hej idag ska vi åka till göteborg. Ska typ shoppa lite och kolla nått museum typ. Ska äta lite. Förlåt för jag inte har bloggat men man har ju inte riktigt tid man har ju något att göra hela tiden. Och sen på kvällen är det ända man gör att äta middag och se en film. Sen om man har tid så har någon annan datron. Men aja. Hoppas jag hittar något bra i göteborg. Igår åkte jakob och jonatan hem nu är det bara jag fanny richard och mamma kvar richard är ganksa uttråkad tror jag för jag och fanny kollar dh (desperata hemmafruar) hela tiden. Men nu ska man käka. Pöss och kräm 

Av Hille Gotthard - 8 juli 2011 10:15

Hej igår fick vi så att datorn funkar. Men jag kan inte ladda över bilder.... :( Men ni kommer endå få en bild bomb när jag kommer hem vilket är den 23 juli. Ska snart äta lite frukost. Jag skulle gärna vilja ha mer kommentarer för det är väldigt roligt att få för då lixsom vill man skiva mer aja men hejdå skulle bliglad om ni kommenterade mer :D pööss

Av Hille Gotthard - 7 juli 2011 12:38

Hej förlåt för jag inte uppdaterar så ofta men vi kan ju inte starta datorn så jag bloggar fån mobben. och då kan men inte ladda upp bilder vilket är dåligt. Men när jag kommer hem kommer det bli bild bomb lovar er. Igår var vi på liseberg det var jätte kul tog inte med mobben blev inga bilder där ifrån. Men ja idag ska vi typ åka till undervärseum. Ska bli jätte kul var typ två år sen jag var där. Det är inte jätte bra väder idag så vi vade det. Men jag tror jag ahr blivit lite brun när jag har varit har. Men men hejdå vi ska typ gå snart pööass

Ovido - Quiz & Flashcards