Hille

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Hille Gotthard - 11 mars 2011 14:18

Hahaha i morrse så upptäckte richard att han hade lång hår så har sa han.

han hade duchat i går kväll och vakna och såg ut som ett troll i håret hehe skratta typ på mig och sen borstade han det och där börjar det. Han kom in i mitt rum och sa

-Hilli har jag värkligen så har långt hår (han kallar mig Hilli)

- Jopp upptäcker du det nu?

-ja men alvarlig jag måste ju kilppa mig 

- det har ju jag och mamma sakt hela tiden 

- men 

- hahaha. får jag sätta upp det i en troffs? vet skum fråga men jag ville se hur det såg ut låter säkert  skumt men men

- vrf?

-kul så får du se att du har väldigt lång har för att vara kille.

jag tog ett foto men han radra det syft jag som var så stolt över min fysyr på honom haha nu har nu hör den lilla saga allt är sant hehe

Av Hille Gotthard - 11 mars 2011 13:59

Hej har ont i huvet nu :/. Vill ni veta en kul grej vi har exstra grej på teatern i morgon från 12-4 jipppppppppiiiiiiieeeee!!!!!! Fan vad kul länktar en hela dag på teatern det är ju as najs. Man måste gå på teater för att förstå hur najs det är nu ska jag berätta vrf teater är så j*vla najs. Jo på teatern kan man vara hur flummig som helst och man får stå på scen och den är as kul man får vara med kompisar som är ganska lika en helt galna och så. Vi har ju en lärare som säger till oss om vi blir för flummigt och stökit. Och man får komma med ideer också bra för då är det inte bara läreraen som säger vad man ska göra. Nu vet ni vrf man ska börja på teater hehe ha det braa pööösss 

Av Hille Gotthard - 11 mars 2011 09:57

Hej på er kommer nog till skolan på måndag  . Mår lite illa idag hostar, jag har någon målvakts grej på vallen idag kl 4 jag får se om jag ska gå på den. Jopp har tråkit som vänligt. Men aja hejdå Hille

Ovido - Quiz & Flashcards