Hille

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Hille Gotthard - 27 mars 2011 10:54

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har haft jätte mycket nu jag kan berätta vad jag gjode och när jag inte blogga. Jo på fredag så hade jag skola sen var jag hemma inte länge. Sen skulle vi i väg och ta nåra foton på en bil vi ska sälja eller har säljt. Sen hade jag målvaktes tränning. Och sen skulle jag till ett disco och då han jag inte gå in på datorn för jag hade så brottom. Och varför jag inte gjorde ett inlägg i går var för jag var på teatern i 7 h vi hade föreställning hela dagen. Sen var jag så trött när jag kom hem det ända jag orka göra var och se en film. Ska berätta hur mycket otur vi hade i går. Jo vi åkte och hyrde film vi hyrde i taket lyser stjärnorna, och den där facebook filmen och en till. Sen åkte vi hem och då öppna richard dörren för tidit och då fasna dörren i ett träd så man inte kunde öppna eller stänga den och då hade mamma hämnat rakt på en isfläk. Då fick hon hämta salt. Och nu kommer det värsta jo sen när vi kom in och skulle ha det mysig så var spären kvar på två filmer och en film utan och det var i taket lyser skjärnorna och då såg vi den. Och idag har jag föruställning igen men pöss pöss nu ble det ett lång inlägg

Ovido - Quiz & Flashcards