Hille

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Hille Gotthard - 13 mars 2011 21:24

Jag och Mila såg på bio trassel faktiskt jätte bra jag och mila skratta i dom sorgilia senerna haha normla små barn. Sen så åkte vi hem till henne och plugg det var jätte kul skratta mest och försökte lista ut hur gammal man är när man slutar i skolan ungefär man är 16 haha. Men hejdå ska snart gå och lägga mig godnatt 

Av Hille Gotthard - 13 mars 2011 11:32

Heej ska göra lite so snart har ju varit sjuk hoppas jag inte har något till måndag som jag inte viste. Ska göra läxor idag men jag tror det bara är matte englska och so sen så kan jag ta det ganska lung och slappa. Jaa vad ska ni göra idag jag vet det är typ ingen som läser min blogg men det skulle vara kul om ni kommenterade tack på förhand pöss ha en bra dag   

Ovido - Quiz & Flashcards