Hille

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Hille Gotthard - 22 maj 2011 18:48

Försöker ladda ner en ny header men det går inge bra det är den där som ligger på fel ställe man ser hitta ett fel i bloggen. AJA nu är jag lite små sur för det inte funkar funderar fortfarande om att byta blogg eller stänga ner säg vad ni tycker glad för svar hejdå

Av Hille Gotthard - 22 maj 2011 16:05

Håller på att somna till den har men vi har den typ som läxsa i musiken *gäsp*

Av Hille Gotthard - 22 maj 2011 15:17

Hej nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på två vidieos ska bli klara ja har inte gjort mycket idag glömmde bort att det var klass picnik men snart är det sommarlov och då glömmer man allt lite iriterande men aja. Ska snart sätta på teven typ och se på en film :D. Ja hejdå nu ska jag se hur lång dom där vidieosnarna gar kommit pöss

Av Hille Gotthard - 22 maj 2011 13:00

Hej kunde inte blogga igår för jag sov över oss lydia och sen så var det mach. Sen åkte vi och badade i kottla men där var vi inte länge för det var kallt. Sen åt jag och mamma middag oss en kompis. Och idag ska jag gör ingenting jätte skönt har haft en full späkad helg så jag behöver ta det lite lungt. Richard är på grönana så jag slipper honom idag men jag är lite avis för jag tror att ulirik muther ska spela och han är jätte bra (inligt mig). Nu ska ni få en bild på mig idag :D   Pöss och kräm :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards