Hille

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Hille Gotthard - 27 maj 2011 14:49

Héj lite random rubrik men men. Idag har jag varit i skolan. Något mer ne tror inte det MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.Nu ska jag berätta en saga.... Det var en gång en tjej som gick i skola på lidingö. Hon hade många kompisar (tror jag). Hon var den muppigaste i hennes klass... En dag fick hon spel och hoppa runt som en galning. Alla i klassen blev stela. När hon hade lungnat ner sig lite så. Fick hennes kompis spel för hon såg mig alla börja skrika och sprang fram till mig och fråga om atograf men jag sa nej. Jag gick och fråga deras lärare om hon var har. Hon pekatde på henne och jag tog med henne ut och mohhahhaahhah. SLUUUUUTTTTTT

 

Bästan saga ever eller.... BILD

   HAR HAR FÖRFATAREN TILL DENA SAGA..., YAY


Av Hille Gotthard - 27 maj 2011 07:35

Hej ska sitta vid datorn en halv timme till sen ska jag fixsa andra grejer. Ja idag är det skola sen så senare är det mach hoppas det går bra. Jag vet inte om jag ska gör något annat. Men ja nu har jag inte mycket mer att säga hejdåååååååååå är lite trött men men hejdååååååå


Ovido - Quiz & Flashcards