Hille

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Hille Gotthard - 29 maj 2011 15:59

Tjaa just nu sitter jag och lyssnar i genom alla mina spotify låtar har hållt på i typ tre timmar och jag har 116. Hehe men alla är inte bar för jag har tröttnat på vissa och dom hoppar jag över hehe. Jopp idag har jag inte gjort någonting tycker det är jätte skönt eller jag gjorde en bokrecension men det gick så fort så det räknas nästan inte nu ska jag be att få teven av richard.

  min sygga frisa

Av Hille Gotthard - 29 maj 2011 13:49

Vad tycks?


Av Hille Gotthard - 29 maj 2011 10:41

Hej idag ska jag inte gör något typ bara chilla :D. JAAAA nu ska jag gå och borsta tänderna mmmmmmm. Har inte så mycket att skriva kan visa vad jag köpte igår

  ett skal yay sen kan ni få en bild på mig också där jag syns lite mer....   så pöss och kräm :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards