Hille

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Hille Gotthard - 2 augusti 2011 21:20

Jag har en hel del helt underbara vänner enligt mig har kommer dom jag är dålig på att förklara min vänner haha men dom är underbara

 Matilde alltid glad och snäll bra kompis :D <3 www.matolde.blogg.se

 Samuel glad kille rolig att vara med :D <3

 Victoria har jag kännt sen dagis också snäll och rolig <3 :D


         Ebba alltid snäll vill alla väl <3 www.ebbaslife.devote

   Michelle snäll söt och rolig ;D

 ALma alltid super snäll är aldrig dum mot någon :D <3 www.almaklingstoms.blogg.se

 MILa super snäll rolig att vara med <3 :D

  Lydia super snäll kan prata med bra tycker jag :D <3

 Hedda väldigt saknard av mig har inte träffat henne på skit länge hon är ur snäll :d <3

 Hedvig alltid snäll jätte rolig :d <3              

 Nicole skit snäll rolig :D <3 www.snart13.bloggplatsen.se

  Lovisa också kännt sen dagis snäll och rolig  <3 :d       

Jag tror det var alla haha sorry om ni inte gillar bilderna men dte var dom jag hitta pöss 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards