Hille

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Hille Gotthard - 5 augusti 2011 10:41

Hej idag ska jag och mamma åka till täby till mammas kompis och där ska vi sova över så jag kommer blogg från mobben om jag hinner :D Men vi ska typ bada och sola där skönt ska det bli. Ja hennes kompis har en dotter som jag är ganska bra kompis med typ det går ju lixsom att prata och skartta med varandra hon är 2 år äldre än mig men det går. Ja på måndag åker jag till mitt zoo läger ska bli skit kul att ta hand om djur på ett zoo. Det skulle jag också kunna tänka mig jobba som på zoo coolt men nu ska jag chatta lite med mina kompisar sen ska jag kolla alla desa bloggar som man följer pösss  Bjuder :D

Av Hille Gotthard - 5 augusti 2011 10:33

Jaha vad ska man skiva har. Kanske vad jag vill bli och vara i framtiden okej. Jag vill bli skåespelare det är min största dröm jag vill börja på skådespelar gynasium elr vad det heter. I framtiden vill jag ha vänner som gillar mig som jag är inte mitt ytre. Men jag tror inte framtiden är nåt man kan planera men får se vad som kommer helt tänkelt elr hur men man kan alltid hoppas på att det blir som man drömmer elr hur. Men nu känner jag att det har inlägget är klart :D <3 pöss ha en bra dag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards