Hille

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Hille Gotthard - 4 augusti 2011 19:08

Igår var jag och lydia samuel i stan och såg green lanter vet inte hur det stavas den var sådär för uppenbar tycker jag. Det var jätte kul sen hållde vi på att falamsa i stan haha. Sen bestämde vi att vi skulle sova över hos samuel. Och vi hyrde lite filmer :D Sen på morgonen åkte jag och lydia till kottla hade as kul typ garv hela tiden :D men nu orkar ajg inte blogga mer pöss

Av Hille Gotthard - 4 augusti 2011 18:57

Vad fan ska man skiva har då. Dåtiden ja jag var liten skit haha skoja men vad ska man skiva. Något jag saknar som jag had för min pappa och mina hund och min farfar och morfar dom saknar jag som jag hade. Fan ska man skiva ni kommer få lite bilder på mig när jag var en liten skit har :D  Plutt :D   småtiar richard och jag  På nåt vattenland i spanien minns det väl haha

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards