Hille

Alla inlägg under mars 2011

Av Hille Gotthard - 21 mars 2011 20:38

Hej igen nu har dom gått hem (från scouterna)så nu är jag själv. Men jag ska berätta vad vi gjode i skolan vi såg en en film så heter den blå lagunen. Och i den vara det ganska många gånger dom var naken fisar och gjode "det". Och sen hade vi natolella prov. Jag känner att vi bara ser snusk filmer i skolan grott björnens folk och den har men den har slår nog den men hejdå och godnatt ;D

Av Hille Gotthard - 21 mars 2011 15:06

Jag har gjort chokladbollar till i kväll blev presic klar. NU ska jag sitta vid datorn till någon kommer. Jag geekar vår dator hahaha sitter har kanske tre timmar pär dag om jag inte har massa läxor. Där fick ni veta lite vad jag gör efter skola eller så ser jag på teve men det får man inte gör länge för brorsan kommer och ska spela sina dumma spel. Ja hejdå bloggar kanske senare

Av Hille Gotthard - 21 mars 2011 15:06

Jag har gjort chokladbollar till i kväll blev presic klar. NU ska jag sitta vid datorn till någon kommer. Jag geekar vår dator hahaha sitter har kanske tre timmar pär dag om jag inte har massa läxor. Där fick ni veta lite vad jag gör efter skola eller så ser jag på teve men det får man inte gör länge för brorsan kommer och ska spela sina dumma spel. Ja hejdå bloggar kanske senare

Av Hille Gotthard - 20 mars 2011 18:38

Idag var det teater och man fick träffa alla underbara teater kompisar. Nästa vecka ska vi spela upp den. Det kommer bli jätte kul. Nu sitter jag och lyssnar på musik jag känner att mitt liv är inte så interessant kanske om jag skulle skiva en bok. DÅ skulle det bli en STOR bok. För i mitt liv har det hänt mycket men jag orkar inte göra det nu. Nu har jag sett solsidan också sista avsnitet SNYFT. Tycker om solsidan men men nu måste jag gå och lägga mig pöss

Av Hille Gotthard - 19 mars 2011 16:53

Jopp idag har jag inte gjort någonting. Bara haft tråkigt och kollat lite grejer. Nu börjar jag bli lite trött men jag tänker inte gå och lägga mig för kl är bara fem. Okej det är inte så bara men endå men hejdå måste sticka

Av Hille Gotthard - 18 mars 2011 18:16

Jag har varit på målvakts tränning kom en halv timme försent för att min mamma inte trodde det var något eller min trännare sa det för det snöa så. Och när jag och mamma skulle hanla så stod det att det skulle bli 15 plus nästa vecka så jäkla skönt äntligen vår. Snart ska man äta också men pöss måste killa 

Av Hille Gotthard - 17 mars 2011 19:16

Heej har varit på teater vi hade lite skikit men men det får man tåla. Men vi har uppspel nästa vecka det ska bli jätte kul länktar. Kommentera gerna ni vet det aldrig fel eller fråger kan skiva en jätte lång anledning varför men det orkar jag inte men hejdå måste käka  

Av Hille Gotthard - 16 mars 2011 17:23

Hej idag var det skola det var inte alls anstängande idag i skolan först kom flortantaen sen så hade vi rast. Och sen så prata vi bara om vad som skulle hända och så och sen hade vi träslöjd och sist idrott kul kul. Idag har jag fotboll det ska bli kul men hejdå ses pöss

Ovido - Quiz & Flashcards