Hille

Alla inlägg under maj 2011

Av Hille Gotthard - 13 maj 2011 20:46

FÖRLÅT  FÖR JAG INTE HAT BLOGGAT MEN JAG HAR INTE HAFT TID. Haft jätte mycket denna vecka. skäms lite men jag ska bli bättre på att blogga förlåt igen. Igår fick jag min onepiece :D och idag vann jag en mach med 8-0 :DDDDDD as najs och det var fredag den trettonde

as glad men nu orkar jag inte blogga mer lite trött från machen hehe pöss pöss

   Haha inte jätte bra bild men men

Av Hille Gotthard - 10 maj 2011 21:01

Ja hej idag var det friluftsdag det var jätte kul. Gick inte så bra med grenarna eller vad man ska säga kom typ sist hela tiden på 60 m haha långsam åsns man e. Men men det får alla tåla sen har jag luktat banan hela dagen det är en lång historia varför hihi kan säga att någon tog min sko och jag hade en banan plus hade lite damp på en sak så ja det blev lite ja ni vet ( det var inte snuskigt men när hille har lite damp ja då kan det hända grejer). Ja ska snart gå och sussa kudde eller ne börjar nio imorgon. men puss puss

Av Hille Gotthard - 9 maj 2011 17:18

Förlåt att jag inte har bloggat men det har varit strul med internet men nu funkar det igen :D. Har haft en tråkigt helg i sala. Var jätte trött i skolan idag för vi kom hem kl 23.15 Ja idag har det varit skola som sakt var jag jätte trött hela dagen. Ja sen var jag med lydia vi var bara ut hela tiden och sola typ det var väldigt varmt idag 21 grader sånt gillar vi. Imorgon blir det frilufsdag cykla till valen. Ja hejdå nu måste jag gör massa andra grejer

Av Hille Gotthard - 7 maj 2011 07:37

Heej förlåt för jag inte har bloggat men jag har inte haft tid eller lust. Snart ska vi åka till sala och där ska vi ränsa ut ett hus som vi äger. Sen så i förgår fick jag min iphone är jätte glad. Ja nu ska jag gå och klä på mig pöss

Av Hille Gotthard - 4 maj 2011 17:13

Det har är Birger och han kan du hitta på webbmagistern stör mig på honom så har kommer en störande bild på honom   störade va

aja hejdå

Av Hille Gotthard - 4 maj 2011 14:16

   Idag var det miljö dag det var ganska roligt. Vi fick typ vara i en grupp med 6:orna, 5:orna och 4:orna. Vi var grupp g eller groda. Ja först fick vi vara i kaffeterian och gör fåglar av papper och gipps pinder (misstolka mig inte). Ja sen var det rast sen skulle vi se en film som typ hanla om vad som händer med koralreven det vart jätte fina bilder jag tror den hette värkligheten brerättar. Sen var det lunch sen skulle vi gör krukor av papper gjorde en hatt haha. Efter när alla var klara så åkte man hem. Skön dag inte behövde anstränga sig så mycket ja nu är jag hemma och ska plugga på länderna i europa. Ja nu då hej¨då ha det bra och ses i kväll eller senare OKIDOKI PÖSS HEJDÅ


    Lite random bilder

Av Hille Gotthard - 3 maj 2011 20:14

Hej nyss kom jag hem från fotbolls tränningen det var blaskt blöt på planen. Jag var dUGSUR när jag kom hem inte mysigt. I skolan idag hände bara det vanliga typ. Men i morgon är det miljö dag. Ska vara i samma grupp som hedvig det är skönt. Vet inte vad jag ská skiva mer jo missa min tandläkar tid. Men aja kanske skulle dra ut en tand då blää. Jopp det var allt från mig idag. Pöss på er

Av Hille Gotthard - 2 maj 2011 18:28

Solly solly för att det inte blev något inlägg igår. Jag hade fult upp på morgonen så vakna jag klockan 11 och då var jag för trött för attt skiva något. Sen kom Georg karro och mich och fråga om vi kunde göra något. Det ville jag sen hängtde vi ett tag. Sen så klockan två behövde vi åka till nåra små tjejer som fyllde år eller en av dom gjorde det. Då var jag bjuden på hennes kalas. Det var jätte kul blev typ en idol till en haha. Nu Idag har jag vart i skolan sen åkte jag lydia och karro till stan. Sen kom man hem och fick 500kr av min gudfar som födelsedagspresent as snäll. Tack så mycket stig :D. Nu sitter jag och latar mig och väntar på mat. Är lite små pömmsig men sov gott Pöss   haha bjuder på mig själv men jag säger puss haha


Ovido - Quiz & Flashcards