Hille

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Hille Gotthard - 5 juni 2011 12:27

Bahahhhh ja jag är uttråkad är det någon som har tråkigt som jag är det bara att försöka nå mig på något sätt ja som sagt har har jag tråkigt.... På fb eller sms eller RING. Kan berätta en saga igen. Det var en gång en tjej som lyssna på musik sen kom det en banan ja. Banaen hette som börja sjunga pinat butter and jelly time(kommer ett klipp där nere) Tjejen som hette Märta fes så högt att september kom ut genom gaderoben och börja sjunga party in my head. Märta tyckte dte var så pinsamt att hon blev ett körsbär. September och bananen åt upp körsbäret men då kom bananen på att han var alargis mot körsbär. Så han gick sönder. sen var dte bara september kvar och hon skulle åka till grönan och sjunga med petter. Men problemet blev att hon var full av banan i hela ansiktet som inte gick att ta bort. Sen kom teddybjörnen frediksson och åt upp september. Sen sluta det med att teddybjörnen frediksson och petter gifte sig. Och levde lyckliga i resten av derass liv till teddybjörnen fredriksson blev på körd av en bil men dte är en annan histora.

Av Hille Gotthard - 5 juni 2011 11:44

Hej och förlåt men jag har inte haft tid eller lust. Men nu är jag har igen. Idag vet jag inte vad jag ska gör typ ta det lungt kanske något annat :D. Ja gick presic upp har inte jätte mycket energi men det kommer nog snart... Ja nu ska jag sluta  pöss och kräm :DDFDDD

Ovido - Quiz & Flashcards