Hille

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Hille Gotthard - 17 juni 2011 16:53

Hej nu har man sommarlov så jävla skönt asså. Ska snart börja backa till aroscupen så det blir inga uppdatringar i helgen kanske genom telefonen men dom blir inte lång. Ja har inte så mycket att säga ja. Hej då   

Av Hille Gotthard - 17 juni 2011 07:38

Hej och förlåt för jag inte blogga igår men min brorsa och hanskompis tog datorn när jag gick ut i köket och fixsa en grej bajs ungar säger jag bara till dom. Sen när jag försökte fråga om jag fick tillbaka den så sa dom bara "Ne du gock ifrån" Så jävla barnsligt. Aja nu ska vi inte snacka mer om det. Ja idag är det SKOLAVSLUTNING YAY sen är man fri i två och en halv månad. Jag försöker hitta min klänning men den hitttar jag inte och alla ligger och snarkar har hemma och ingen vill hjälpa mig så ja. Måste förteta leta pöössw

Ovido - Quiz & Flashcards