Hille

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Hille Gotthard - 23 juni 2011 16:47

Hej har presic sädat mitt fördätta stökiga rum usch vad det var jobbigt men vi har gäster imorgon. Så jag måste om inte jag ska skämmas haha. Tidigare på dagen har jag varit på teater såklart. Och jag fick vara med i lite mer scener så jag blev nöjd gillar min roll. För kung Louis är mycket ego och så sånt är roligt att spela. Sen efter teatern så var jag med mila lite. Vi åt lite lunch och så sen gick jag hem och städa rummet är inte riktigt klar ska gör mer imorgon men ha en bra dag allehopa pöösss.  Tänk om det var sånt har väder idag :D!

Av Hille Gotthard - 23 juni 2011 08:50

Hej och god morgon! Idag är det teater som vanligt men vi slutar halv ett. För det är typ missommar imorgon jag vet inte men nåt sånt. Sen kanske jag ska gör något med mila eller nån :D Men hejdå alla slöfokar :D  Herråå

Ovido - Quiz & Flashcards