Hille

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Hille Gotthard - 28 juni 2011 19:20

Hej var vid kottla sjön med mila var jätte kul sen kom typ nåra kompisar till henne men det var kul. Sen åkte vi hem och nu sitter jag har. Sen var jag på saga såklart. VI FICK KOSTYM IDAG. Den var helt okej men min krona åker av hela tiden haha. Sen var de lite kostig också jag är ju en apa och jag är typ vitt randig men röda sträk svårt att förklara men ja. Men hejdå  

Av Hille Gotthard - 28 juni 2011 08:58

Hej och godmorgon idag är det teater och vi ska prova KOSTYMMMM!!!!!! yaaaaay Alla undrar typ vad man ska ha på sig för alla är ju djur. Sen efter teatern ska jag och mila bada i kottla sjön det var jätte varmt där igår 22 gader. Men ja ska gå om en kvart. Nu vet inte jag vad jag ska skiva så ni får nöja er men jag kanske bloggar ikväll om jag får datorn. Men pöss och kräm :DD  Herrrå

Ovido - Quiz & Flashcards